UCZNIOWSKIE ZACHOWANIE

Aroganckie zachowanie ucznia wobec nauczyciela (17,43%), brak zdyscyplinowania, niesubordynację (12,84%), niewłaściwe postawy wobec kolegów szkolnych (11,01%).Konflikty nieco rzadziej wybuchały z takich powodów, jak: oceny szkolne, odbierane jako niskie i niesprawiedliwe, kłamstwo, absencje na lekcjach, niewłaściwe postawy wobec nauki, lenistwo, nałogi (palenie papierosów, picie alkoholu) (po 3,77%).Uczniowskie zachowania, których nauczyciele nie mogli zaakceptować w czasie trwania konfliktu (z którymi nie mogli się zgodzić) dotyczyły przede wszystkim przejawianej przez uczniów w stosunku do nauczyciela – agresji, wulgarności, arogancji (13,76%), ironii i lekceważenia (8,26%), braku po­czucia winy u ucznia ze wszczęty konflikt (5,58%).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *